Πώς να προστατέψουμε τη μέση μας από τραυματισμούς, πόνους, πιασίματα;

Διαβάστε αναλυτικά τις 10 συμβουλές που δημοσίευσε ο Πανελλήνιος Σύλλογος Φυσικοθεραπευτών σχετικά με τους πόνους στη μέση, την αντιμετώπισή τους αλλά και την προστασία της περιοχής:

  1. Η μέση σας είναι πιο δυνατή από όσο νομίζετε.
  2. Η μέση σας μπορεί να πονά χωρίς να υπάρχει κάποια βλάβη ή τραυματισμός των ιστών της περιοχής. Γι’ αυτό δεν πρέπει να φοβάστε!
  3. Αποφύγετε την κατάκλιση συνεχίστε να εργάζεστε και σταδιακά επιστρέψτε στις δραστηριότητές σας.
  4. Δεν πρέπει να φοβάστε να σκύβετε ή να σηκώνετε πράγματα.
  5. Η άσκηση και η φυσική δραστηριότητα μειώνουν και προλαμβάνουν τον πόνο στη μέση.
  6. Πολύ σημαντικός είναι και ο ύπνος και η καλή ποιότητά του
  7. Τα αναλγητικά φάρμακα δεν θα επιταχύνουν τη θεραπεία σας, αλλά θα απαλύνουν τα συμπτώματά σας.
  8. Το χειρουργείο απαιτείται σπάνια!
  9. Σπάνια χρειάζεστε ακτινολογική απεικόνιση και κάποιες φορές αυτή μπορεί να κάνει περισσότερο κακό από καλό. Η επεξήγηση μετράει…
  10. Αν παρόλα αυτά η μέση σας δεν περνάει, ρωτήστε το γιατρό ή τον φυσικοθεραπευτή σας
Info for Waist

Άλλα Νέα/ Συμβουλές